El passat dia 27 de desembre del 2006 es va donar entrada al registre del CONSELL CATALÀ DE L'ESPORT, dels estatuts, l'acta de constitució, els membres de la junta escollits en la assamblea constituent i DNI dels socis fundadors.
Ara s'obre un termini de TRES MESOS abans de l'obtenció del registre definitiu i l'assignació d'un número d'entitat, en la que el CCE pot solicitar-nos esmenes de la que hem d'estar preparats.
A diferència de la resta d'associacions, les de caràcter esportiu han de tenir refrendats els estatuts per a tots els socis fundadors, per tant us prego que a aquells que us sigui possible doneu lectura als estatuts per mostrar la vostra conformitat, i que passeu el dia 13 de gener per Bar Cabanilles per signar les 5 còpies que segur ens demanaran des del CCE.
A tots aquells que no us sigui possible, poseu-vos en contacte amb mi al 678.655......, i si cal us vindre a portar els fulls per a signar-los.
Sergi Gomar
Secretari
AEL